Anmälan

Så här anmäler du dig till Breveterna

For version in English please scroll down or click here

Förhandsbetalning och anmälan senast 36 h innan start krävs till våra lopp. OBS! Ta med dig en penna till start, du fyller själv i brevetkortet.

  1. Läs igenom våra BRM regler innan du anmäler dig. Tänk på att kontrollera din försäkring!
  2. Startavgiften som är 100 SEK för brevetkort och ytterligare 100 SEK (=200 SEK totalt) om du vill ha medalj för godkänt lopp.
  3. Betalning via Milslukarens Swish-nummer 123 464 36 72: Ange vilken brevet som betalningen gäller och i anmälningsformuläret från vilket mobilnummer som betalningen gjorts.
  4. Betalning via Milslukaren Bankgiro 872-5442: Ange som meddelande en kod med datum, t ex 0406 för 6 april, samt dina initialer (två första bokstäver i förnamn respektive efternamn). Klubbmedlem kan skriva sitt medlemsnummer följt av datumkod t.ex. M0140406.
  5. När du gjort din betalning, anmäl dig via formuläret nedan.

Alla fält med * måste fyllas i för att kunna skicka anmälan.

Startavgiften betalas inte tillbaka undantaget om loppet blir inställt eller pga force majeur. Om du skulle få förhinder och avanmäler dig senast 12 h innan start, kan du få startavgiften till godo för en kommande brevet. Den som inte kommer till start registreras som DNS och startavgiften behålls av Milslukaren.

Efter att du skickat in anmälan ska du få en bekräftelse per mail. Om inte – hör av dig!

Det finstilta:

Betalningen skall vara synlig på vårt konto senast 36 timmar före starttid för aktuellt arrangemang. Observera att din bank vid girobetalning kanske inte direkt överför betalningen! .

Det är bara de som vars betalning inkommit i tid och som anmält sig som får ett brevetkort. Vägen är fri, men om du bara dyker upp till starten utan att vara korrekt anmäld så kör du på egen hand! Inget kort, ingen registrering, ingen medalj utfärdas. Observera att betalning skall vara synlig på vårt konto senast 36 timmar före start. Kontrollera med din bank hur lång tid det tar för en girering att nå mottagaren. Du kan betala för flera brevet på en gång, men måste göra anmälan till var och en av dem. Var noggrann vid anmälan då den sträcka och det datum du valt är det som gäller. Om du betalat för flera starter måste anmälan göras senast 36 timmar före starttid för det arrangemang du vill delta i.

Tänk på att flertalet längre randonnélopp (1200K+), inklusive PBP, kräver att du kvalificerat dig. Detta dokumenteras genom att du kört i lopp som godkänts av ACP och kan framvisa dokumentation (=av ACP godkänt brevkort eller i förekommande fall det Reg nr som arrangören, t ex Randonneurs Sverige, publicerar). Milslukarens brevet arrangemang genomförs i samarbete med Randonneurs Sverige som är den officiella arrangören av alla ACP randonneurlopp i Sverige.

För dig som vill betala från utlandet: Använd kontaktformuläret så skickar vi information om BIC/IBAN. OBSERVERA ATT VÅR BIC/IBAN NYLIGEN ÄNDRATS. Så även om du tänker att du har numret sedan tidigare, begär ny uppgift. Kontonumret från 2015 och tidigare leder till avvisning eller att du skickar pengar till någon annan.

ENGLISH VERSION:: REGISTRATION AND PAYMENT

Before You can register for our ACP brevets You must make a payment to our account. The fee is 100 SEK for the Brevet card and if You desire a medal an additional 100 SEK. Payment must reach our account no later than the 36 h before start, check with Your bank that Your payment will be processed in time.

There is no reimbursement unless the event is cancelled by the organisers or due to force majeur conditions. The rider may cancel his/her registration no less than 12 h before start and if so a credit is issued that may be used at a later start.

If You have questions and/or need BIC/IBAN details please use this form. You can make a payment covering the cost for several events, but You must always make a separate registration for each event. If You have any questions pertaining to the payment/registration process, please use the link to the form in order to mail it to us.